20090727

我的低能心聲


呵呵呵, 日日在屋企坐唔安食唔落, 就係想撲去書展買馬仔新作.

巡完一號館, 買了新書, 跟住上去三號館找精品.

本來那些匙扣和電話繩都好靚, 但係我驚刮花部電話, 所以唔買了. 其他好像沒什麼特別.

看檔阿姐推介, 呢個枕頭仔好呀, 可以瞓晏覺墊住個頭, 好多人買架.

瞓晏覺? 咪係馬仔做OL時的看家本領囉! 諗起就覺得好笑, 跟住看它size大小適中, 剛好用來墊腰寫稿. 雖則要100大元, 比起另一款四方cushion貴.

但係呢個有馬仔瞓晏覺個樣, 看著都不自覺代入左, 好爽! 好, 豪一豪佢! (仲有另一款粉紅色, 係馬仔做facial的公仔, 好romantic架)

********************************

唔知點解, 呢排才突然發現馬仔咁好睇.

逛書局是鄙人日常shopping指定項目之一, 去年早已留意到馬仔的兩本低能系列, 不過當作是一本繪本, 沒有上心.

後來她出版了《我們的低能婚禮》. 一揭內容, 好有共鳴呀!


不過在書局打書釘看完就算, 沒買.

**********************************

早兩個星期, 雜誌地鐵廣告, 鋪天蓋地的宣傳書展.

天地的重點推介新書, 是馬仔的《我的低能旅行》和《我的低能大肚之道》.

對於恨生仔的我唻講, 「大肚」兩個字, 異常吸引.

未去得書展之前, 上網睇下料啦. 無端端去左馬仔個網頁《馬仔市集》

睇下佢個blog, 睇下睇下, 覺得好開心.

呢個女仔真係好樂觀, 寫的盡是開心事.

跟住就好想睇番佢的前作.

一睇, 不得了, 簡直迷上了!

**********************************

去書展, 第一時間買新書.

都未等得切返屋企, 坐在場館外的長椅休息, 已經急不及待拎出來翻閱.


真係好好笑, 仲好有共鳴...

雖則我仲未大肚, 但係佢講到因為婦科問題, 中西醫都建議佢儘快懷孕, 於是就要當自己有左咁, 好多野都唔食得, 生冷、海鮮係頭號禁忌.

為了生bb, 養好身子, 我已經戒左生冷野成兩年幾!

嗚嗚嗚, 凍飲我仲可以忍, 但係雲呢拿雪糕係我的至愛之一, 一到夏天就特別想食...無得食, 好慘.

跟住睇到馬仔話每個月姨媽到, 就會晌果幾日放肆大食生冷野, 簡直講中晒我的心聲!

就係果幾日才是放監的日子, 可以去食魚生壽司, 仲可以食雪糕.

但係呢幾日往往一閃即逝, 把握唔到, 就要乖乖返入監倉, 等下個月再定生死...

呢樣野, 恐怕連三少都唔察覺. 如果唔係, 佢應該每個月都帶我食一次壽司!

所以呢, 而家個個月都望快d中, 咁生完bb就可以回復自由, 唔駛無了期咁等落去...

等待係最磨人的事, 仲要一等, 就等左兩年零三個月!

唉, 好羨慕有d人, 話有就有.

呢世人, 最怕無把握的事, 即使去街, 我都會上網查定地圖, 確保自己搭岩車唔會行錯路.

偏偏生仔係最不可能把握, 文獻指出, 女性自然成功受孕的機會, 一般係15-20%.

仲未計年齡體質遺傳等因素.

所以話, bb係天賜, 一d都無講錯. 真係有就有, 無就無.

終於明白, 點解老人家成日叫人「有仔趁嫩生」.

沒有留言: